Ignitech TCIP4 on kaupallinen digitaalinen sytytysjärjestelmä. Erittäin laajasti ohjelmoitava. Ottaa signaalinsa, Guzzin tapauksessa, kahdella anturilla kampiakselin päästä. Signaalitarjontaa voi laajentaa ottamalla kaasun asento huomioon.
TCIP4 asennettuna Guzzin vasemmalle puolelle.
Samassa kuvassa näkyy myös muun elektroniikan sulakerasia. Sytytysboksin alla sen ohjelmointiliitin ja molempien sylinterien sytytyspuolat.
Jos on sijoittelumahdollisuuksia niin kannattaa harkita sytytyspuolien sijoittelua kauemmas kohteesta elektromagneettisen säteilyn vaikutuksien vähentämiseksi. EMC saattaa aiheuttaa äkillisiä pulsseja ja sytytys voi seota hetkellisesti. Ruiskutuslaitteet myös. Itse pääsin kyseisestä vaivasta eroon käyttämällä korkeavastuksisia sytytystulppia mutta aina se ei ole niin helppoa...
Jos on sijoittelumahdollisuuksia niin kannattaa harkita sytytyspuolien sijoittelua kauemmas kohteesta elektromagneettisen säteilyn vaikutuksien vähentämiseksi. EMC saattaa aiheuttaa äkillisiä pulsseja ja sytytys voi seota hetkellisesti. Ruiskutuslaitteet myös. Itse pääsin kyseisestä vaivasta eroon käyttämällä korkeavastuksisia sytytystulppia mutta aina se ei ole niin helppoa...
Samalta pajalta tulee myös ruiskuja.
Miten sytytys asennetaan?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti