Tuet lähtevät läheltä takarenkaita taka-akselin alkuperäisen jousenkorvakkeen alta suuntana takahaarukan akselilinja jota jatketaan rungon ulkopuolelle molemmin puolin.
Ohessa muutama kuva taka-akselikorvakkeiden valmistuksesta.
Lisätukien korvakkeiden koneistusta.
Kahden kappaleen teko yhdellä työstöllä. Palikat pulttiliitoksella toisissaan kiinni. Käytössä itse tekemäni kiinnityslaippa ei-pyörähdyskappaleiden työstöa varten.
Sorvissa tulee suora reikä. Aluksi.
Reiän avarrus.
Tavallinen reikäterä ei yllä koko kappaleen läpi mutta kunhan toinen puoli on avarrettu niin kappaleen voi kääntää. Seuraava vaihe tehdään jo kolmileukapakalla joten keskittäminen on helppoa että reikä on yhdensuuntainen molemmista suunnista.
Sorviin kolmileukapakka takaisin.
Alkureikään keskiökärki ulkopinnan koneistuksen ajaksi ja tueksi.
Valmis osa tulevassa asennuspaikassaan.
Persoonallisen näköinen osa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti