Pientä koneistustakin ehdin harrastamaan. Takatuennan yksi kiinnikkeistä keveni ja sai pinnapulttinsa. Helpoin olisi ollut tehdä läpipultit mutta lujuuden maksimointi vaati tekemään toisin.
Jatkettu taka-akseli.
Kaikki tarpeeton on riisuttu pois. Jarruputkistoa tehtäessä kiinnikkeitä joudutaan tekemään mutta tuskinpa ne osuvat samoihin paikkoihin.
Koneistettu liitososa.
Takahaarukan vasemman aisan ulompi tuki sai toiminnallisen muotonsa. (Kuva on ylösalaisin)
Kardaanin jatkoholkki.
Kardaanin jatkoholkin takapään karkaisin. Joka tapauksessa tästä "holkkikokoelmasta" tehdään piirustus ja toimitetaan oikeaan koneistamoon joka tekee kunnon aineista oikeilla koneilla kestävän holkin ja sille vastakappaleen. Tämä toiminee myös mitoitusmallina.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti