Kuva: T.Mattila |
Apurunko ja vetokoukku paikoillaan.
Pystytuissa takalaukun kannakeraudat.
Kuva: T.Mattila |
Rekisterikilven valo ja rekisterikilpi tulee todennäköisesti kiinni laukun kanteen. Johdotus vaatinee pari reikää laukkuun. Kokonaisuudesta tulee varsin siisti ja eleetön.
Kuva: T.Mattila |
Apurunko ja takalaukku oikealta.
Apurungon ala-aisojen väliin tulee vielä vinotuki joka tukee sivuttaisuunnassa.
Laukun saa avattua takasatulan ja selkänöjan välistä. Takasatula ei ole kuvassa mukana.
Kuva: T.Mattila |
Takasatulan lisäksi kuvasta puuttuvat vasen lisätuki taka-akselin ja takahaarukan akselin väliltä sekä siitä eteen päin jatkava takahaarukan akselituki joka jakaa akselille tulevan kuormituksen pidemmälle runkoon.
Johtuen siitä että lisätukeen piti tehdä pieni muutos ja muut rakenteet ovat vielä työn alla.
Kuva: T.Mattila |
Vetokoukun nupin yläpuolella on sopivasti tilaa perävaunun aisan kiinnittämistä varten. Perävaunun aisa mahtuu taittumaan yli 90 asteen kulmaan pyörään verrattuna. Pystytukien alapäähän voi olla tarpeen laittaa pienet kolmiotuet hitsisaumojen kuormituksen tasaamiseksi.
Maavaraa jää vielä runsaasti vaikka vetonupin kohta on matalin paikka koko pyörässä.
Kuva: T.Mattila |
Vasemmalta etuviistosta.
Taka-akselille on joustovaraa riittävästi vaikkapa perän madaltamiseksi jos tarvetta ilmenee. Nyt paikallaan korkeaprofiiliset renkaat ja 15" vanteet.
Hiekkapuhallukselle ja maalarille on vielä tarvetta tai sitten, kustannussäästön nimissä vedetään tasoite siveltimellä ja hiotaan epätasaisuudet pois ja ruiskutetaan puolikiiltävä 2K-maali pintaan. Maalattavia osia ovat taka-akseli, osa sen tuista ja kohta valmistuva apurunko.
Vaikuttaa siltä että saamme vaihtaa takarenkaat kesäkumeiksi kohtapuoleen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti