Tilaustyö
Purin taannoin erään Benelli 900 Sei:n kaasutinsetin. Niitä on pyörässä vain kolme kappaletta vaikka sylintereitä on kuusi. Kaasuttimet on kytketty yhteen jämäkällä valupalkilla ja uloimmat kaasuttimet ovat vinossa kulkusuuntaan nähden.
Kaasutinsetti imupuoli ylöspäin.
Puhdistettavaa runsaasti
Näissä oli melkoinen törky sisällä. Kyseinen pyörä oli seissyt ajamatta yli kymmenen vuotta jossain Saksanmaalla.
Melkein väkivaltaa
Purkamiseen jouduin käyttämään lievää väkivaltaa että sain kohokammioiden pohjat irti. Myös suuttimet olivat jumiutuneet varsin totaalisesti. Liottelin pakettia lamppuöljyssä pari päivää ennen purkamista. Irto-osat puhdistuivat sekä mekaanisesti harjaamalla että uä-pesurilla. Suuttimet vaativat erityistä huomiota ja vaihdoin uä-pesuriin uudet, tymäkämmät liemet jolla pienetkin reiät aukesivat.
Luistin neulat.
Syöpymiä
Pahaksi olivat syöpyneet. Kyllähän näillä vielä ajaa mutta seokset eivät välttämättä ole aivan kohdallaan.
Pahaksi olivat syöpyneet. Kyllähän näillä vielä ajaa mutta seokset eivät välttämättä ole aivan kohdallaan.
Neulojen merkinnät.
Merkkejä
Neulan mallimerkintä E4. Tuosta kulmallaan olevasta neliöstä en saanut selvää mutta lienee vain valmistajan logo?
Neulan mallimerkintä E4. Tuosta kulmallaan olevasta neliöstä en saanut selvää mutta lienee vain valmistajan logo?
Osa sisuskaluista ja korjaussarja x 3.
Osat ja varaosat
Osat ovat suurelta osin käyttökelpoisia mutta neulaventtiilit ja neulat mahtavat mennä uusiksi jossain vaiheessa. Kohoja pitää vielä hieman liotella.
Osat ovat suurelta osin käyttökelpoisia mutta neulaventtiilit ja neulat mahtavat mennä uusiksi jossain vaiheessa. Kohoja pitää vielä hieman liotella.
Suuttimen merkinnät pitää vielä kaivaa esille että voi helpommin hankkia oikean kokoisia uusia jos tulee tarve säätämiselle.
Joe Trashmasterin terveiset. Täydet pisteet!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti