Irronnut sivutukikin tuli kuntoon yhdellä osalla, prikalla ja mutterilla. Sitä varten piti tosin matkustaa Kangasalan Kuohusta Lempäälän Sääksjärvelle tallille. Lisävaivana että avaimet unohtuivat mökille.
Sivutuki sijoillaan.
Tankin korkin kansi joka löytyi miljoonalaatikosta.
Ylempänä nykyinen perusnäkymä "vain luku" MegaSquirt TunerStudio-säätöohjelmasta. Ohjelmalla seurataan pyörän EFIä eli ruiskutusta. Tämän ruudun takaa löytyvät ne ikkunat joilla hoidellaan ohjelmointi.
Tässä konfiguraatiossa on erikseen ohjelma erilliselle Ignitech-sytytykselle jota säädetään toisella tietokoneella.
Kulkupuolta etanolikäytöllä tuntuu olevan niin paljon että ahtimen tarvetta ei sen puolesta ole.
Kulkupuolta etanolikäytöllä tuntuu olevan niin paljon että ahtimen tarvetta ei sen puolesta ole.
Lambda-näyttö näyttää kuvassa vielä höpöjä koska moottori on juuri käynnistetty ja rikastus on päällä. Muut näytöt ovat järjellisiä.
Päivä ei ollut paras mahdollinen mutta näitäkin joukkoon mahtuu. Kalenteriin on onneksi präntätty lisää.
Päivä ei ollut paras mahdollinen mutta näitäkin joukkoon mahtuu. Kalenteriin on onneksi präntätty lisää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti