Rapa lentää
Takapyörä siirtää helposti, erityisesti sateella, likaa ja hiekkaa moottorin suuntaan. Sähkömoottori tuskin pitää liasta joten jonkinlaisen lokasuojan valmistaminen on kohdallaan.
Alkuperäinen lähtökohtana
Pyörän alkuperäinen takalokasuoja, hugger, sopii yllättävän hyvin paikoilleen vaikka rakennetta on muutettu.
Kevyttä muotolua
Tarkoitus on tehdä hieman uudelleen muotoilua ja käyttää alkuperäista lokasuojaa uuden suojan muotin mallina. Uusi lokasuoja syntyy lasikuidusta märkälaminoimalla mutta sen voi tehdä myös kevyestä hiilikuidusta alipaineinjektiona jos maksaja sille löytyy.
Alkuperäinen "huggeri".
Tukirakenne
Hieman aloittelin tekemään toista moottorin kiinnityslevyä. Sen tarkoitus on siirtää takahaarukan rakenteisiin ketjusta ja moottorin vääntömomentista johtuvaa kiertymää.
Toisen tukilevyn jyrsintä käynnissä.
Varsinainen tukilevy on kevennetty ja muotoiltu valmiiksi.
Tukeva kohta
Tukilevy kiinnittyy etuosansa alla näkyvään nelikulmaiseen putkipalkkiin. kiinnityksessä on mahdollisuus siirtää moottoria n.10 mm eteen tai taa.
Tukilevy kiinnittyy etuosansa alla näkyvään nelikulmaiseen putkipalkkiin. kiinnityksessä on mahdollisuus siirtää moottoria n.10 mm eteen tai taa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti