Järeä kiinnitys takahaarukkaan
Jyrsimällä ja sorvaamalla valmistui kaksi moottorin kiinnikken osista. Yläpuolella oleva kiinnittimen yläosa kokee vielä muodonmuutosta. Enää tarvitaan moottorin kiinnityslevy niin moottori on löytänyt lopullisen paikkansa.
Moottorin kiinnike kiertää takahaarukan poikkiputken ympäri.
Sama kiinnike moottorin suunnasta.
Seuraavaksi tukilevy
Moottori roikkuu rungosta kunnes moottorin päätylaipan ja kiinnikkeen välille saan koneistettua 10mm paksusta alumiinilevystä vääntöjäykän tuen. Sama tuki ottaa vastaan myös moottorin vääntömomentin. Tuki jatkuu eteenpäin takahaarukan akselille asti.
Ulompi tukilevy
Lisäksi tulee ohuemmasta levystä valmistettu tuki kiinnikkeen ulkoreunasta eturattaan tienoille. Sen tarkoitus on parantaa kiertojäykkyyttä.
Moottori roikkuu rungosta kunnes moottorin päätylaipan ja kiinnikkeen välille saan koneistettua 10mm paksusta alumiinilevystä vääntöjäykän tuen. Sama tuki ottaa vastaan myös moottorin vääntömomentin. Tuki jatkuu eteenpäin takahaarukan akselille asti.
Ulompi tukilevy
Lisäksi tulee ohuemmasta levystä valmistettu tuki kiinnikkeen ulkoreunasta eturattaan tienoille. Sen tarkoitus on parantaa kiertojäykkyyttä.
Muita kiinnikkeitä ei tarvita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti