Pääkiinnitys
Moottorin kiinnitys etenee. 10mm alumiinilevyyn koneistin 80mm pyöreän reiän ja neljä pientä reikää M8-kiinnityspulteille. Sovittaessa huomasin että ketjuratas on halkaisijaltaan enemmän kuin reikä. Siksi piti jyrsiä kaksi avarrusta että levyn saa pujotettua rattaan ohi.
Tukilevy sovituksessa.
Sama pyörän vasemmalta puolelta nähtynä.
Tiedossa runsaasti jyrsintää
Tukilevyn alareunassa näkyy piirros jonka kohdalle teen loven eli takahaarukan väliputken väistön. Näin tulee lisää tukipintaa tukilevylle. Sen jälkeen kiinnitysreikien mitoitus ja kierteitys. Kuvassa näkyy huonosti mutta tukilevyn etupää yltää takahaarukan etummaisen, nelikulmaisen, välituen yli. Siihen tulee kiinnitys moottorin ketjuun synnyttämän vääntömomentin välittämiseksi takahaarukkaan.
Tukilevyn alareunassa näkyy piirros jonka kohdalle teen loven eli takahaarukan väliputken väistön. Näin tulee lisää tukipintaa tukilevylle. Sen jälkeen kiinnitysreikien mitoitus ja kierteitys. Kuvassa näkyy huonosti mutta tukilevyn etupää yltää takahaarukan etummaisen, nelikulmaisen, välituen yli. Siihen tulee kiinnitys moottorin ketjuun synnyttämän vääntömomentin välittämiseksi takahaarukkaan.
Tukilevy takaa päin katsellen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti