Tasapainoinen rengas
Uuden takarenkaan muljautin vanteelle ja ilmat sisään. Tasapainotin myös. Ei tarvinnut painoja lainkaan.
Eturengas taakse
Pirelli Diablo 120/17-60. Rengas on tarkoitettu eturenkaaksi mutta toiminee hyvin sähköpyörän takarenkaana. Kyseiselle vanteelle kuuluu normaalisti 140-leveä gummi. Tämä kapoisempi rengas antaa pidemmän kestoiän koska renkaalla on tällä vanteella leveämpi pinta tietä vasten.
Rengas, ketju ja jarru.
Ketjua piti lyhentää ja niitata lukko kiinni. Kuten näkyy niin säätövaraa jäi vielä runsaasti jos ketju venähtää. Ketju on tyypiltään 530 x-rengasketju.
Ketjulla riittävästi tilaa molemmilla sivuilla.
Ketjulinjan syytä
20 mm alkuperäistä kapeampi rengas näyttää silti ihan riittävän leveältä. Rengaskokoa piti kaventaa koska ketjulle piti saada riittävän väljä tila. Ketjulinjan määritteli moottorin sijoitus. Enempää oikealle ei sitä saanut.
20 mm alkuperäistä kapeampi rengas näyttää silti ihan riittävän leveältä. Rengaskokoa piti kaventaa koska ketjulle piti saada riittävän väljä tila. Ketjulinjan määritteli moottorin sijoitus. Enempää oikealle ei sitä saanut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti