Sähkölaite piiloon lialta
On helpompi suojata moottori roiskeilta kuin estää takapyörää roiskimasta. Toki takapyöränkin päälle tulee jonkinlainen lokari.
Ahdas kohta.
Muoto ja kiinnitys
Takapyörän läheisyyden vuoksi piti tehdä pieni väistö. Komposiitti on miellyttävän nopeaa muovata: täyttöpala reunoilta kiinni polyesteritäytteellä ja sisäpintaan polyesterihartsia ja katkokokuitulasia.
Moottorisuojan kiinnitys on varmasti tukeva: se kiinnittyy samoihin pultteihin jotka pitävät moottorin nipussa.
Puoli kierrosta suojaa.
Ei haittaa jäähdytystä
Moottorisuoja on melko avoin ja mahdollistaa ilman kierron esteettömästi moottorin rungon ympärillä.
Moottorisuoja on melko avoin ja mahdollistaa ilman kierron esteettömästi moottorin rungon ympärillä.
Reunojen viimeistelyä ja maali pintaan niin moottori on roiskesuojattu. Toki takapyörälle tulee vielä lokasuoja ja siihen integroitu ketjusuoja estämään törkyä lentämästä laajemmalle. Kunhan kerkiän tekemään.
Lisää lasikuitua
Tulossa lasikuitulokasuoja tuon moottorinsuojan jatkeeksi.
Lisää lasikuitua
Tulossa lasikuitulokasuoja tuon moottorinsuojan jatkeeksi.
Juuri laminoitu lokasuoja lokasuojan muotin sisään.
Kovettumassa
Kunhan kovettuu niin kapineen voi irrottaa muotista, viimeistellä ja porata kiinnitysreiät. Sen jälkeen maalaus.
Kunhan kovettuu niin kapineen voi irrottaa muotista, viimeistellä ja porata kiinnitysreiät. Sen jälkeen maalaus.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti