Valmiiseen koriin uusi runko
Itämaankiertäjän (Velorex, tai jotain sieltäpäin) entinen lasikuituinen sivuvaunun kori kokee uuden tulemisen aerodynaamisena perävaununa Carillofornia Triken perässä. Suunnittelu ja toteutus Triken omistajan käsialaa.
Aisan lukko ja sähköliitäntä.
Jatke
Alkuperäiseen vetokoukun nupin kiinnityspaikkaan täytyi tehdä noin 15 cm jatke taapäin että aisan lukitusalpa mahtuisi. Takalaukku tuli liian lähelle.
Alkuperäiseen vetokoukun nupin kiinnityspaikkaan täytyi tehdä noin 15 cm jatke taapäin että aisan lukitusalpa mahtuisi. Takalaukku tuli liian lähelle.
Perävaunu.
Aukkoon kate
Vaunuun tulee vielä pieniä muutoksia: "tuulilasi" ehkä lähtee sen takana olevaan aukkoon tulee lasikuituinen kate kunhan hieman päivät lämpenevät kevään tullen. Vaunussa on myös "kuorman tunnistavat" iskunvaimentimet. Mitä kovempi kuorma sitä pystymmässä iskarit ovat. Kuvassa jäykimmässä maksimikuorma-asennossa.
Vaunuun tulee vielä pieniä muutoksia: "tuulilasi" ehkä lähtee sen takana olevaan aukkoon tulee lasikuituinen kate kunhan hieman päivät lämpenevät kevään tullen. Vaunussa on myös "kuorman tunnistavat" iskunvaimentimet. Mitä kovempi kuorma sitä pystymmässä iskarit ovat. Kuvassa jäykimmässä maksimikuorma-asennossa.
Perävaunu perässä.
Valmistuu
Perävaunun osat ja rakenteet ovat koossa. Lokasuojatkin paikoillaan.
Perävaunun osat ja rakenteet ovat koossa. Lokasuojatkin paikoillaan.
Runko ilman koria.
Pyörän tuenta ja lokarin kiinnitys.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti