Ajokuntoon
Muutamia sähkötöitä on vielä tekemättä ja laittamatta pyörät alle mutta periaatteessa muutoin Alkoholipyörä vaikuttaisi olevan siinä kunnossa että voisi ryhtyä säätämään ruiskutusta ja sytytystä muuttuneita ominaisuuksia vastaavaksi.
Positiivinen napa.
Negatiivinen napa.
Pikkujuttuja
Kytkinvaijerin asennus on näköjään vielä tekemättä. Sellaiset hommat ovat mukavia illanviihteitä keväämmällä. Uuden VRLA kalsiumakun avulla tehty käynnistys onnistui heti toisella kerralla: oli sytkäpoksin liittimen johdot ristissä väärin. Parin pakoputken paukauksen kuultuani arvelin niin olevan ja johtojen keskenään kääntämisen jälikeen kipinät tulivat oikeille kohdille.
Kytkinvaijerin asennus on näköjään vielä tekemättä. Sellaiset hommat ovat mukavia illanviihteitä keväämmällä. Uuden VRLA kalsiumakun avulla tehty käynnistys onnistui heti toisella kerralla: oli sytkäpoksin liittimen johdot ristissä väärin. Parin pakoputken paukauksen kuultuani arvelin niin olevan ja johtojen keskenään kääntämisen jälikeen kipinät tulivat oikeille kohdille.
Teholatauksessa
Akku tietenkin tyhjeni hieman turhaan startatessa ja laitoin CTEK-laturin puskemaan siihen sähköä. Tuli vajaassa puolessa tunnissa täyteen pakkasasentolatuksella. Laturi kuumeni melkoisesti.
Akku tietenkin tyhjeni hieman turhaan startatessa ja laitoin CTEK-laturin puskemaan siihen sähköä. Tuli vajaassa puolessa tunnissa täyteen pakkasasentolatuksella. Laturi kuumeni melkoisesti.
Sähköinen polttoainehana ja ahtimen hihna.
Ahtaahkoa
Kuvassa myöskin tulpanjohto ja polttoainepaineen mittarista maalarinteipin peittämä pala. Polttoainemittari joka ei siedä ulkoisesti polttoainetta vaurioitumatta. Mutta edullinen.
Kuvassa myöskin tulpanjohto ja polttoainepaineen mittarista maalarinteipin peittämä pala. Polttoainemittari joka ei siedä ulkoisesti polttoainetta vaurioitumatta. Mutta edullinen.
Sama puoli hieman alempaa.
Hihnalinja kohdillaan
Ahtimen hihna näkyy olevan tehty saaressa. Muu kuvassa polttoainekanavia ja startin etuosa oikealla.
Ahtimen hihna näkyy olevan tehty saaressa. Muu kuvassa polttoainekanavia ja startin etuosa oikealla.
Hihna pysyi päällä "tulpattoman" koepyörityksen aikana. Asia josta on syytä olla tyytyväinen koska hihnapyörien mitoittaminen linjaan ei ollut helppo homma.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti