Lähes viimeistelyä
Irti olleiden osien sovittelua takaisin paikoilleen. Niitäkin on yllättävän paljon. Myöhemmin pitää vielä ohjelmointikaapelit ja -liittimet sovitella johonkin sopivaan paikkaan. Todennäköisesti vasemman sivukotelon alle.
Satulan pohja.
Tiukkaa sijoittelua
Ylhäällä on MegaSquirt ruiskunohjain ja alhaalla näkyy muut järjestelmän releet. Sinivihertävä suojasukasta pilkistävä johdinnippu on vielä varalla muutamia lisävarusteita ja -toimintoja varten. Aivan oikeassa reunassa on 12V ulosotto ja sen alla lämmitettävän lambdan lämmityskytkin heti runkoputken yläpuolella.
Ylhäällä on MegaSquirt ruiskunohjain ja alhaalla näkyy muut järjestelmän releet. Sinivihertävä suojasukasta pilkistävä johdinnippu on vielä varalla muutamia lisävarusteita ja -toimintoja varten. Aivan oikeassa reunassa on 12V ulosotto ja sen alla lämmitettävän lambdan lämmityskytkin heti runkoputken yläpuolella.
Täynnä pieniä johtimia
Ruiskunohjaimeen menevä paksumpi harmaa johdinsukka on eri toimintoja varten. Ohuempi harmaa on ohjelmointikaapeli. Rasiasta lähtee myös musta letku joka on paineanturin paineletku.
Ruiskunohjaimeen menevä paksumpi harmaa johdinsukka on eri toimintoja varten. Ohuempi harmaa on ohjelmointikaapeli. Rasiasta lähtee myös musta letku joka on paineanturin paineletku.
Satulan tuki
Ruiskuboksin vasemman yläkulma kohdilta lähtee takaviistoon hieman himmeästi näkyvä satulan automaattituki: kun satulaa nostaa hitaasti niin se lukittuu yläasentoon ja satula jää kuvassa näkyvään asentoon. Vain nykäys ylöspäin niin satula laskeutuu käyttöasentoonsa.
Ruiskuboksin vasemman yläkulma kohdilta lähtee takaviistoon hieman himmeästi näkyvä satulan automaattituki: kun satulaa nostaa hitaasti niin se lukittuu yläasentoon ja satula jää kuvassa näkyvään asentoon. Vain nykäys ylöspäin niin satula laskeutuu käyttöasentoonsa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti