Teknisten värkkien muuttamista, entisöintiä ja työvälineiden testausta käytännössä. Semi-professional motorcycle restauration, customizing and testing everything in practice.
perjantai 6. syyskuuta 2013
Alkoholipyörä Koeajoa tallin pihassa
Ahtimen käyttöhihna
Tein vielä perjantain muutoksia ahtimen hihnan kiristimeen. Se kun joutuu pyörimään melkoisella nopeudella koska hihnapyöränä on vauhtipyörän ulkokehä. Saapa nähdä kumpi antaa ensin periksi: kiristirulla vai hihna. Kovin suuri kuorma ei hihnaa tule rasittamaan mutta pyörintänopeus on suuri.
Kohta vakuutukseen
Tallin pihalla kokeilin venttiilinnousua kun en nuukuuksissani ottanyt pyörää vielä vakuutukseen. Ehkäpä lauantaina teen pienen maaseutukierroksen. Lähistöllä on hiljainen kylätie joka kulkee Lempäälästä Pyhäjärven rantaa Pirkkalaan. Loppumatkasta voi koittaa myös moottoripienopeutta.
Algoritmit haltuun
Säätöasioista sen verran että skaalasin ruiskutuskartan ilmanpaineen osalta välille 50 - 130 joka tarkoittaa että alin paine on puoli baaria miinuksella ja ylin 1,3 baaria. Kokeilin eri asetuksia ja äkkiseltään tuntui Alpha N-algoritmi vaikuttavan paremmalta kuin Speed/Density-asetus.
Miettimistä illaksi
Huomenna olen ehkä taas hieman viisaampi. Maaseutukierroksella kokeilen AutoTunea josko se saisi seokset likelle ihannearvoja. Laskeskelin sopivaisia Lambda Targeteja jo valmiiksi kaasukahvan asennosta ja kierrosluvusta riippuen. Käyttövoimahan on RE85.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti