Suunnitelmissa täyskate
Koska en ole viitsinyt* tehdä vielä lasikuituista katemuotoilua ja runsaita tavaratiloja niin tämän suven lopun tarkoituksiin riittänee kun laitoin California III:n alkuperäiset todella tilavat sivulaukut modifioiduilla kiinnikkeillä hieman ulommaksi rungosta ja jonkin verran edemmäksi kuin mitä alkuperäinen paikka niillä oli. Myös huomattavasti alemmaksi kun ei ole ongelmaa kallistusvarojen suhteen.
Sain myös vanhemman herrasmiehen poseeraamaan kuvassa ansioituneesti.
Oikean puolen laukku.
Sijoitteluja
Kuvassa näkyy myös 3 cm alemmaksi sijoitettu polttoainetankki. Vieläkin alemmas sen saisi mutta alareuna olisi jo silloin kovin lähellä sylintereitä. Ajossa asiasta ei olisi juurikaan haittaa mutta kun pysähtyy niin kuumuus siirtyy polttoaineeseen ja aiheuttaa sen höyrystymistä.
Kuvassa näkyy myös 3 cm alemmaksi sijoitettu polttoainetankki. Vieläkin alemmas sen saisi mutta alareuna olisi jo silloin kovin lähellä sylintereitä. Ajossa asiasta ei olisi juurikaan haittaa mutta kun pysähtyy niin kuumuus siirtyy polttoaineeseen ja aiheuttaa sen höyrystymistä.
Laukut takaa.
Tämän kauden ainoa look.
Tämän kauden ainoa look.
Vanhat laukut ravistuneet
Sivulaukkujen kiinnipysyminen pitää varmistaa irtohihnoilla koska lukot ovat lian ja tärinän takia kuluneet. Laukut ovat kyseisen pyörän alkuperäiset. Muutoin ehyet lukuun ottamatta matkalla syntyneitä naarmuja.
Sivulaukkujen kiinnipysyminen pitää varmistaa irtohihnoilla koska lukot ovat lian ja tärinän takia kuluneet. Laukut ovat kyseisen pyörän alkuperäiset. Muutoin ehyet lukuun ottamatta matkalla syntyneitä naarmuja.
Takapyörä likellä
Väliaikaisratkaisu sisältää muutaman ongelman: laukkuja ei saa auki kovin paljoa paikoillaan. Onneksi niissä on pikakiinnitys telineisiinsä joten laukun voi nostaa pois paikoiltaan ja kantaa matkoilla hotelli/motellihuoneeseen/mökkiin/telttaan ja avata siellä. Ongelma ei siis sinällään ole kovin iso.
Väliaikaisratkaisu sisältää muutaman ongelman: laukkuja ei saa auki kovin paljoa paikoillaan. Onneksi niissä on pikakiinnitys telineisiinsä joten laukun voi nostaa pois paikoiltaan ja kantaa matkoilla hotelli/motellihuoneeseen/mökkiin/telttaan ja avata siellä. Ongelma ei siis sinällään ole kovin iso.
Lisävarustelua
Vetokuulalle laitoin kaveriksi perävaunupistokkeen. Sähkötyöt pitää vielä tehdä. Samoin käsijarrulle varoitusvalo mittariston kupeeseen ettei unohdu jarru päälle.
Vetokuulalle laitoin kaveriksi perävaunupistokkeen. Sähkötyöt pitää vielä tehdä. Samoin käsijarrulle varoitusvalo mittariston kupeeseen ettei unohdu jarru päälle.
* Laiskuus, muu "tärkeämpi" asia menee edelle, ei jaksa, ei huvita, pitää lähteä matkoille tai oluelle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti