Tyylikkäämpi
Yhden osan vaihto voi vaikuttaa paljon ulkonäköön. Olkoonkin että se on tässä tapauksessa yksi näkyvimmistä kappaleista mitä pyörässä on. Alkuperäinen tankki oli matta oranssi. Tässä hieman tummempia sävyjä.
Musta ja harmaa istuvat hyvin yhteen.
Lähes siisti
Pyörä on jotenkin linjakkaampi, pidemmän oloinen ja menevämpi entiseen verrattuna. Sivukotelot ja tankin kromi sopivat hyvin yhteen samoin tankin linja ja pakokäyrän linja. Ainoastaan etulokarin väri ja takalokarien muoto riitelevät hieman.
Pyörä on jotenkin linjakkaampi, pidemmän oloinen ja menevämpi entiseen verrattuna. Sivukotelot ja tankin kromi sopivat hyvin yhteen samoin tankin linja ja pakokäyrän linja. Ainoastaan etulokarin väri ja takalokarien muoto riitelevät hieman.
Keulaa muutettu
Huomatkaa etujarrun sijainti ja etupyörän etäisyys moottorista. Ajo-ominaisuuksia on optimoitu. Siitä oma juttunsa.
Huomatkaa etujarrun sijainti ja etupyörän etäisyys moottorista. Ajo-ominaisuuksia on optimoitu. Siitä oma juttunsa.
Tankkeja jo ennestään
Tankki tuli käyttöön lähinnä sattumalta erään kaupan yhteydessä. Omiin projekteihini se ei käynyt koska oli liian moderni malli. Itselläni on muutamia omiin tarkoituksiini soveltuvampia tankkeja: California III ja California II -mallien alkuperäistankit sekä muutama muu joiden alkuperä on hämärämpi.
Tankki tuli käyttöön lähinnä sattumalta erään kaupan yhteydessä. Omiin projekteihini se ei käynyt koska oli liian moderni malli. Itselläni on muutamia omiin tarkoituksiini soveltuvampia tankkeja: California III ja California II -mallien alkuperäistankit sekä muutama muu joiden alkuperä on hämärämpi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti