Johtimet turvaan
Kiillotushommien ohessa laitoin sytytysantureiden johtimet suojasukkien sisään ja merkitsin kumpi on kumpi sekä laitoin liittimen johtimien päähän. Lisäksi tuli "sense ground"-maajohdin. Käytännön syistä vedin sen samaan potentiaaliin missä anturitkin ovat eli elektroniikalla on sama maadoituspiste kuin antureillakin.
Antureiden johdotus.
Selkeää
Vasemmalla pickup 1, ohut johto keskellä on sense ground ja oikealla pickup 2. Antureiden eli pickuppien johtojen lähtöihin pruuttasin hieman kuumaliimaa johtimien tuiksi.
Vasemmalla pickup 1, ohut johto keskellä on sense ground ja oikealla pickup 2. Antureiden eli pickuppien johtojen lähtöihin pruuttasin hieman kuumaliimaa johtimien tuiksi.
Johdotus ja kolminapaliitin.
Vesitiiviisti
Liitin on urospuolinen Superseal-liitin. Vesitiivis kytkettynä vastakappaleeseensa.
Liitin on urospuolinen Superseal-liitin. Vesitiivis kytkettynä vastakappaleeseensa.
Sama edestä.
Oikeat liittimet
Vielä pitää tehdä uusi liitin latausjohtimelle. Jokin parempi kuin viimeksi laitetut Abikot. Superseal ei käy koska sen virranvälityskyky alhainen. Ei huono mutta soveltuu parhaiten hituvirtahommiin.
Sähköt suojaan
Vielä pitää tehdä uusi liitin latausjohtimelle. Jokin parempi kuin viimeksi laitetut Abikot. Superseal ei käy koska sen virranvälityskyky alhainen. Ei huono mutta soveltuu parhaiten hituvirtahommiin.
Sähköt suojaan
Tätä osin laturin pää alkaa olla kunnossa. Kotelo laturille pitää vielä tehdä. Alkuperäinen on liian matala. Muovihommia tiedossa.
Jatkuu myöhemmin...
Jatkuu myöhemmin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti