Yleisnäkymä Messukeskuksen edestä.
Muutamia isompia osastoja.
Piaggion Guzzi-osasto.
Audace latauksessa.
Vaikka väkeä oli, ilmeisesti sateisesta ja kylmästä säästä johtuen varsin vähän oli kyselijöitä Guzzeistakin. Kaksi V9:ää oli ajettavissa ja tarkoitus kai Audace Carboniakin jaloittaa. Carbonia vaivasi sähkövika.
Kukaan ei ollut ajanut V9:jä saamieni tietojen mukaan.
Koeajo oli kaikilla teltoilla ilmaista mutta Guzzin jos olisi kaatanut vahingossa niin etukäteen, ennen kuin olisi päässyt pyörän päälle, olisi ollut tehtävä 1500€ sitoumus. Eipä ollut jonoja.
Ikäjakautuma oli melko kaksijakoinen: kolmikymppisiä ja nuorempiakin runsaasti mutta enin osa jo harmaantuneita herroja joita löytyi erityisesti Bemarin ja Harrikan osastoilta.
Väkeä oli harvakseltaan. Bemarin ja KTM:n teltoilla oli jonkin verran vipinää mutta H-D:t olivat koko ajan menossa. Niitä olisi pitänyt jonottaa...
Ducateista eniten menossa oli seikkailumallit. Kyykyt saivat jäähdytellä kevyessä sateessa.
Kaveri kertoi että klo. 16 jälkeen oli hetken hieman enemmän porukkaa.
Nuoriso kävi testaamassa pyöriä joiden sarviin heillä ei todennäköisesti ole varaa.
Tilaisuus alkoi puolitapäivin ja päättyi klo 18. Kerholta tullessani 18.30 oli vielä joitain perävaunuja lastauksessa.
Toivottavasti seuraavana päivänä Turussa on enemmän yleisöä ja testaajia.
Ja toimiva Guzzi.
Itsellä ei ollut minkäänlaista mielenkiintoa ajaa mitään tarjolla ollutta pyörää. Yleensä on ollut jokin malli joka houkuttaa mutta ei tällä kertaa. Onneksi itsellä on pyöriä jotka säväyttävät eli antavat positiivisiä fiiliksiä ja hyvän ajonautinnon.
Itsellä ei ollut minkäänlaista mielenkiintoa ajaa mitään tarjolla ollutta pyörää. Yleensä on ollut jokin malli joka houkuttaa mutta ei tällä kertaa. Onneksi itsellä on pyöriä jotka säväyttävät eli antavat positiivisiä fiiliksiä ja hyvän ajonautinnon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti