Alumiinistä ja muovista
Lisämittarit, jännite- eli volttimittari ja ahtopainemittari tarvitsevat telineet ja koteloinnin mittariston tietämin. Kannakkeet jo rakensin. Niihin koneistin alumiinipaloista kiinnitysosat. Kaksi samanlaista. Kertakoneistuksena levyt päällekkäin jyrsimellä. Lisäkoneistusta voi vielä tarvita jos teen kiinnikkeet kuten aluksi suunnittelin.
Aloitan 2023 -ajokauden
Ei ehkä tule kehitystä otsikon aiheeseen. Riippuu keleistä. Jos on lämmintä niin California Adamant saa kyytiä. Ensin pitää ostaa siihen uudet ilmansuodattimet.
Lisämittaritelineaihiot. Vaatii viimeistelyä.
Telianeaihiot raakakoneistettuina. Vaativat viimeistelyä ja kiillotuksen tai mustan maalin.
Kutsutaan koneistamiseksi. Alumiini on nöyrä aine työstämiselle mutta hieman hauras. Voi tulla tärinästä johtuvia murtumia. Siksi käyttämäni mittarit eivät ole kalliita. Ehkä myöhemmin, kun tulee kokemusta aiheesta voi käyttää hienostuneempia mittareita tai, peräti, näyttöjä. Kuusi millimetriä paksuun alumiiniin laitan M4-kokoiset kiinnityskierteet. Olen varautunut: on toinen, identtinen, mittaristo joka on paljon vähemmän ajettu varalla. Siinä on yksi vika: tripin nollausnuppi ei irtoa voimallakaan. Se estää rakenteen purkamisen huoltoa varten. No, halvalla ei saa hyvää.
Jatkoa tulee joskus lisää...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti